FANDOM

VALO JA PIMEYS Tarina Veriklaanista

HAHMOT

Veriklaani:

(Koska ansioluettelot Veriklaanissa ovat niin sekavia, katson paremmaksi tehdä tämän näin:)

Päällikkö: Ruoska (k)

Varapäällikkö: Ruoto (k)

Soturit: Vatukka (k), Sirppi (k), Lukki (k), Kuu (k), Apila (n), Kivi (k), Roiske (k)

Emot: Neilikka (n), Lehti (n)

Pennut: Laho (k), Salama (n), Tähti (n)

Muita kissoja: Prinsessa (n), Lili (n), Tikku (k), Raita (k), Heinä (k, Pilvi (n)

SAATTAA MENNÄ ERILAISESTI KUIN ALKUPERÄISESTI, JOTEN ÄLKÄÄ TUOMITKO!!!

Esinäytös

Metsässä kaikui kissojen kauhunhuutoja.

Maassa lojui kissojen ruumiita ja ne jotka eivät olleet vielä kuolleet, yrittivät taistella itseään pois.

Suuren kiven juurella taisteli kaksi kissaa. Kumpikin oli aivan lopussa, mutta kumpikaan ei luovuttanut.

Musta turkkinen kissa kampesi itsensä puna turkkisen päälle.

"Voitin sinut, Tulitähti" hän naurahti ja siirsi verisen tassunsa päällikön kurkulle.

"Et voi tappaa minua Ruoska!" Tulitähti sihahti.

"Voin!" Ruoska naurahti ja iski kyntensä kollin kurkkuun. "Hyvästi!"

Tulitähden kurkusta valui verta ja hän retkahti veltoksi. Hetken kuluttua hän avasi taas silmänsä ja raapaisi Ruoskaa kuonoon.

"Hiirenpapanat!" Ruoska sihahti ja raapaisi tulitähteä voimakkaasti, saaden tämän säikähtämään ja potkaisemaan Ruoskaa ilkeästi mahaan. Ruoska veti kyntensä esiin kunnolla ja raapaisi Tulitähteä voimiensa takaa mahaan, saaden tämän kouristelemaan kivusta. Hän huokaisi.

"Näkemiin, Velipuoli" hän kuiskasi kollin korvaan ja veti pitkän ja syvän viillon velipuolensa mahan halki.

Luku 1

Tähti avasi silmänsä ja katseli ympärilleen. Kaikki oli suunnilleen normaalisti. Tai oikeastaan niin normaalisti kuin pystyisi olemaan. Totuushan oli; että Neilikan pennut (hän, Salama ja Laho) olisivat pian sotureita. Tai no... Joo, harjoittelijoita mutta silti. Toivottavasti Lehden pennut ehtivät syntyä ennen sitä... Salaman huolestunut vikinä herätti Tähden mietteistään. "Emo!" Salama kiljui. Missä Neilikka on? Tähti ihmetteli. Kaipa hänen piti mennä auttamaan Salamaa. Niinpä hän alkoi juosta kohti Salamaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki