FANDOM

Usvaklaani on samanlainen klaani kuin Tähtiklaani. Niittyklaani, Yöklaani, Vuoriklaani ja Suoklaani uskovat Usvaklaaniin ja he uskovat, että sinne pääsee kuollessaan. Usvaklaanin kissat ovat sumuisia ja kimaltavia ja he tuoksuvat makealta ja kostealta. Usvaklaanin kissat voivat esiintyä elävien kissojen unissa tai näyissä. Usvaklaanin kissat voivat myös opastaa ja mennä tervehtimään vanhoja tuttaviaan, sillä he ovat vapaita Usvaklaanissa. Usvaklaani voi antaa myös ennustuksia ja parantajat ja päälliköt voivat tavata Usvaklaanin kissoja paikoissa, kuten Tähtilammella tai Tihkuluolalla.

Miten kissat pääsevät sinne?

  • Uskollinen ja jalomielinen kissa on Usvaklaanille sopiva.
  • Pienet virheet eivät haittaa, mutta suuret vahingot saattavat hankaloittaa Usvaklaaniin päätymistä kuoltuaan.
  • Usvaklaani ei suosi kuitenkaan pettureita, luopioita ja niitä, jotka ovat klaaneissa, mutta eivät usko Usvaklaanin apuun.
  • Usvaklaani ei myöskään pidä siitä, jos kissa pettää oman klaaninsa ja siirtyy toiseen klaaniin.

Usvaklaanin säännöt

  • Usvaklaani ei julista sotaa kenellekkään ja sen kissat ovat kaikki tasa-arvoisia. Kukaan ei ole toista arvokkaampi.
  • Usvaklaanin kissat ovat vapaita ja saavat vaeltaa Usvaklaanin reviireillä vapaasti.

Uudelleen syntyminen

  • Kuolleen kissaan pyynnöstä, Usvaklaani voi antaa mahdollisuuden uudellesyntymiseen.
  • Syitä tähän voivat olla epäonnistuminen, uuden mahdollisuuden koittaminen, rakkauden löytäminen, läheisyyden kaipaaminen.
  • Usvaklaanin kissan henki siirtyy uuden pennun vartaloon ja hän poistuu Usvaklaanista siihen asti, kunnes hän kuolee uudestaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki