FANDOM

Alkuun tahdon kertoa, mikä mikäkin on tässä kirjassa. Toivon, että ihmiset, jotka lukevat tätä, ovat lukeneet Soturikissoja.

Henki: jos hahmon puhelin menee rikki, hahmo joutuu Tähtiklaaniin / Hackerklaaniin.

Oppilaan nimen lopussa tassu: näppäin.

Parantaja: moderaattori.

Kuolonmarja: bannit kirjautumiselle puhelimeen.

Hiiri: hampurilainen.

Vesimyyrä: paistettu kanankoipi -purkki.

Jänis: pizza.

Kalat: ranskalaisia perunoita.

Tähtiklaani: Hakkeriklaani.

Myrskyklaani: Wi-Fi-klaani.

Varjoklaani: Mykkäklaani.

Tuuliklaani: Nettiklaani.

Jokiklaani: Limsaklaani.

Yrtit: virustenpoistajat/modit.

Pesät/pentutarha: huone.

Vesi: Limonaadi.

"Kaksijalka: kaksikäsi

+ hakkerilaani soittaa Whatsapp-videopuhelulla, ja jokaisessa leirissä on limsa-automaatti.

kissat

Wi-Fi-klaani

päällikkö Mobiilitähti-Pitkäkarvainen harmaa naaras

varapäällikkö Viruskynsi-tummanharmaa iso kolli

Moderaattori Hampurilaishammas-pitkäkarvainen

                         musta naaras

soturit Uskomieli-keltaisen värinen kolli

Pelimyrsky-harmaavalkoinen kolli

Laturisulka-valkoinen naaras, jolla on pitkä häntä, Alumiininäppäimen mestari

Hashtaghäntä-musta kolli, Enternäppäimen mestari

Messengerviiksi-valkoinen naaras

Hiirijalka-kilpikonnakuvioinen kolli

Välilyöntikorva- oranssivalkoinen kolli, joka hyppää korkealle

oppilaat Alumiininäppäin-rautavanharmaa naaras

                Enternäppäin-mustaharmaa kolli

Kuningattaret "SIM-korttikukka-" oranssinvalkoinen

                            naaras, jonka pennut on "Mediapentu,"
                            "Pizzapentu," "ja Moderipentu"
                           "Johtosulka-" oranssi naaras joka on 
                            tiineenä

Klaaninvanhimmat "Modijalka-" valkoinen uros joka

                                   viettää vanhoja päiviään

"Mykkäklaani" Päällikkö "Valotähti-"valkoinen kolli jolla on musta

                    hännänpää

"Nettiklaani" Päällikkö "Puhelutähti-"keltaisen vaaleanhiekan värinen

                   kolli

Varapäällikkö "Zonejalka-" oranssi kolli Moderaattori "Viestilampi-" kaunis harmaa naaras,

                          jossa on hopeita raitoja

"Limsaklaani" Päällikkö "Pistoketähti-" harmaa kolli Varapäällikkö "Kuulokehäntä-" mustavalkoinen naaras, "Modinäppäimen" mestari Moderaattori "Kuorilehti-" valkoinen naaras. Soturit "Microfonikynsi-" harmaamusta kolli, "

              Moottorinäppäimen" mestari

Oppilaat "Moottorinäppäin-" Raudan värinen kolli

               "Modinäppäin-" raudan värinen kolli, jonka 
                häntä ja toinen korva on valkoinen
                "Näyttönäppäin" valkoinen naaras

LUKU 1

Mediapentu heräsi pentuhuoneella. Uusi päivä, uudet kujeet! Mediapentu ajatteli. 

”Moderipentu! Pizzapentu! Tulkaa ulos pelaamaan puhelimilla!” Mediapentu huusi, ja nosti Iphone7:nsa. 

”Sopii sopii! Entä Moderipentu?” Mediapennun sisko Pizzapentu vastasi, ja katsoi Moderipentuun innostuneena.

”Menen katsomaan, kun Hampurilaishammas pistää virustenpoistajia Cloudiin!” Moderipentu huudahti heille, ennen kuin juoksi pentuhuoneelta ulos kohti Moderaattorin pesää. 

Hampurilaishammas oli heidän moderaattori, joka korjaa kissojen puhelimia. Mielestäni Hampurilaishammas on paras moderaattori, mitä ikinä Wi-Fiklaanissa on ollut!

”Mikä siinä on edes kiinnostavaa!?” Pizzapentu huusi Moderipennun perään, ja otti oman puhelimen maasta myös.

Mediapentu, ja Moderipentu  juoksi pihalle. Mediapentu avasi puhelimensa, ja pisti Flappybird nimisen pelin esille. Pizzapentu taas pelasi Pokemon GO:ta. Flappybirdissä pitää hyppiä kovaa vauhtia osumatta pylväisiin. Mediapennun  enkka oli seitsemänsataaviisikymmentäkahdeksan! Pokemon GO:ssa etsitään pokemoneja liikkumalla itse paikasta toiseen, ja hatchataan munia kävelemällä kilometrejä. Joten Pizzapentu juoksi ympäri leiriä ympyrää. Lopulta munasta tuli Rattata! Pizzapentu oli ärtynyt, mutta mitä muutakaan odottaa yhden kilometrin munasta.

”Hakisinko meille kuppeihin limsaa lähellä olevasta limsa automaatista?” Mediapentu kysyi.

”Onkohan se niin järkevää jos meillä on puhelimet tässä?” Pizzapentu kysyi ja katsoi häntä huolestuneena.

”Määh! Ei siinä kuinkaan käy!” Mediapentu vastasi, ja juoksi limsa automaatille.

Hän nosti kaksi kuppia, ja täytti ne Coca-colalla. Kun Mediapentu oli tuonut juomat, hän jatkoi Flappybirdiä. Kesti hetken aikaa, kun hän tajusi, että oli ylittänyt vanhan enkkansa! Nyt hän oli kohdassa 987! Tässäkö hän saisi legendaarisen 1000 ennätyksen? Hän meni edemmäs kunnes oli 999.

”Mitäh? Mario?” Pizzapentu ihmetteli ja tuli Mediapennun viereen puhelin kädessään. Niin! Se oli totta! Siinä oli tuli-Mario, joka lähetteli tulipalloja! Tulipalloja? EIH!!!! Yksi osui minuun!!! Sitten peli alkoi alusta nollasta! Mediapentu oli niin vihainen, että kaatoi limsansa, ja se osui Pizzapennun puhelimeen! Yhtäkkiä Pizzapentu rääkäisi, ja kaatui maahan!

”Pizzapentu! Hampurilaishammas! Äkkiä tänne!!” Mediapentu huusi hädissään.

Kesti pienen ajan, kunnes Hampurilaishammas tuli huoneestaan ulos Moderipentu perässään. Moderipentu kauhistui kun ymmärsi mitä oli tapahtunut. Hampurilaishammas taas vaihtoi ilmeensä vakavaan katseeseen. Viruskynsi, heidän varapäällikkö tuli paikalle.

”Me-me-me p-pelattiin vaan, ja sit-” Mediapentu yritti selittää.

”En tarvitse selityksiä,” Viruskynsi keskeytti, kun Pizzapentu vietiin puhelimensa kanssa moderaattorin pesälle.

”Odota!” Moderipentu huusi, ja juoksi perään.

”Et sinä kuulu täh-” Mediapentu huusi kunnes Viruskynsi keskeytti taas.

”Hän saa mennä, sinä taas, nyt kun olet 6 kuukautta voit saada rangaistukseksi siivota tuon,” Viruskynsi osoitti hännällään limsalätäkköä kalliolla. Viruskynsi antoi hänelle sammalta, ja lähti tassuttamaan kohti pentuhuonetta. Hän aikoi varmasti kertoa Mediapennun emolle SIM-korttikukalle. Tämä on minun syytä! Mediapentu ajatteli. Lopulta siivouksen jälkeen hän joi loput limsat hänen ja Pizzapennun limsakupeista.

'"LUKU 2"'

Mediapentu heräsi, kun Hampurilaishammas kertoi SIM-korttikukalle, että limsaa oli mennyt mikrofoniin, ja Pizzapentu oli nyt kuuro. Mediapennulla oli vieläkin syyllisyyden tunne. Mediapennun isä Pelimyrsky oli torunut Mediapentua paljon eilen illalla. Mediapentu asteli ulos pentuhuoneesta, kun kuului ”Saapukoon jokainen oman pikaruokansa löytämiseen kykenevä suurelle Wi-Fi kyltille klaanikokoukseen!”

Se oli päällikkö Mobiilitähti! Mobiilitähti hyppäsi ison ”Täällä on Wi-Fi" -kyltin päälle. SIM-korttikukka juoksi kovaa vauhtia Mediapennun viereen, ja alkoi sukimaan hänen turkkiaan.

”Tänä kuuhuipun hetkenä,” päällikkö jatkoi kun Moderipentu ja Pizzapentu tulivat paikalle, ”olemme kokoontuneet nimittämään kolme uutta oppilasta.”

Nyt Mediapentu ymmärsi mistä oli kyse! Pizzapennun ja Moderipennunkin turkit olivat sileitä! He olisivat ne onnekkaat pennut, jotka nimitetään oppilaiksi!

”Te kolme, astukaa esiin!” Mobiilitähti huusi.

Mediapentu juoksi ensin esiin, sitten tuli Pizzapentu, ja sitten Moderipentu. Sitten Mobiilitähti katsoi Mediapentuun.

”Tästä päivästä aina siihen päivään, jona hän on ansainnut soturinimensä, kutsuttakoon tätä oppilasta Medianäppäimeksi,” päällikkö naukui. ”Uskomieli,” päällikkö jatkoi. ”Olet valmissaamaan seuraavan oppilaasi, aloitat Medianäppäimen opetuksen.”

Tämä rauhallinen ja mukava soturi astui aukiolle.

”Yritäthän opettaa uskollisuutesi, ja muun opin jotka opetit myös SIM-korttikukalle, tälle nuorelle soturioppilaalle,” päällikkö piti tauon. Eli Uskomieli oli ollut hänen emonsa mestari! Ei ihme että SIM-korttikukka oli niin kiltti ja rauhallinen!

”Tätä oppilasta,” Mobiilitähti katsoi Pizzapentuun, ”tullaan nimittämään Pizzanäppäimeksi.”

Sen jälkeen päällikkö vielä viittoi, että Pizzanäppäin ymmärsi.

”Mykistyssydän,” päällikkö viittoi päälle, koska Mykistyssydän oli myös kuuro, ”opetat tätä oppilasta, koska hän eilen kuuroutui. Opeta hänet mahdollisimman hyvin hacsaamiseen, ja metsästämiseen, viittomakielellä.”

Pizzanäppäin kosketti nenällään Mykistyssydämmen nenää. Medianäppäin teki samoin, mutta vähän kömpelömmin.

"Tämä oppilas," päällikkö kääntyi Moderipentua päin,"on osoittanut tahtonsa ja kiinnostuksensa päästä moderaattoriksi, Moderipentu, pystytkö alkaa opiskelemaan kovasti koneiden sisäistä, ja ulkopuolista korjausta, tehdä parhaasi klaanin hyväksi, olla liittymättä klaanin ulkopuolisiin riitoihin, ja olla rakastumatta soturilain mukaan?"

Moderipennun silmät hehkuivat ilosta, kunnes hän vastasi "Kyllä!" 

"Siinä tapauksessa,"päällikkö jatkoi ,"tästä lähtien tätä oppilasta kutsutaan Moderinäppäimeksi!" Päällikkö julisti.

"Moderinäppäin! Moderinäppäin! Moderinäppäin!" Aukiolla kaikui.

Heti sen jälkeen kaikki soturit ja klaaninvanhimmat tuli onnittelemaan uusia oppilaita.

Sitten Hampurilais hammas alkoi selittämään"No niin Moderinäppäin nyt mennään ihan ensimmäiseksi tekepään sinulle makuupaikka ja sitten..." Medianäppäin ei kuunnellut loppuun, vaan kääntyi Uskomieleen päin ja kysyi

"Milloin menemme katsomaan rajat?" Usko mieli kääntyi Medianäppäintä päin ja vastasi

"Nyt," sitten he kävelivät leiristä ulos. "Onhan sinulla puhelin mukana?" Uskomieli varmisti.

"On on," Medianäppäin vastasi. He kävelivät metsää pitkin, kunnes päätyi kallioille.

"Nämä, ovat virus kalliot. Varo, monelle kissalle on täältä tarttunut virus!" Uskomieli kertoi. He jatkoivat matkaa, kunnes he näkivät mustan tien. Sitten joku sujahti heidän nenän edestä, ja särki keskellä tietä olleen kiven lohkareen.

"Tuo oli hirviö, pysytään kaukana niistä, niinkuin huomasit, ne ovat hengen vaarallisia," Uskomieli sanoi, ja alkoi taas kävelemään. Lopulta he tulivat hauskan näköiselle puulle.

"Tämä, on pizzapuu. Siellä on pizzoja." Uskomieli sanoi, ja lähti paikalta. Lopulta he näkivät isot järkäleet auringon paisttessa.

"Nämä ovat Wi-Fi-kivet. Siellä on Wi-Fiä ylhäällä," Uskomieli selitti. Medianäppäin katsoi puhelintaan. Siinä oli Wi-Fi lista, jossa oli jokin ihan eri Wi-Fi!

"Katso!" Medianäppäin huudahti, ja näytti mestarilleen. Uskomielen kasvoille tuli ärsyyntynyt katse. Ja alkoi kävelemään leiriä kohti.

"Tästä täytyy kertoa päällikölle, Limsaklaani on asettanut reviirillemme omaa Wi-Fiänsä!" Uskomieli huudahti. Medianäppäin katseli listaa ja sanoi

"Totta se on!". Hän näki kun listassa luki Limsaklaanin raja Wi-Fi. Kun Uskomieli istahti paikalleen ja mietti mitä tehdä, Medianäppäin haistoi jotain. Jotain.. pihviä.. salaattia.. hän seurasi hajua puskaan, ja näki hampurilaisen. Hän odotti hetken, kunnes hyppäsi hampurilaisen päälle, ja otti sen suuhunsa.

"Uskomieli! Katso!" Medianäppäin huudahti ja näytti Uskomielelle Hampurilaista.

"Hienoa. Mutta nyt juostaan leiriin äkkiä kertomaan Mobiilitähdelle!" Uskomieli sanoi ja alkoi juoksemaan kohti leiriä. Kun he saapuivat leiriin, Medianäppäin laski saaliinsa riistakasalle,ja alkoi katseellaan etsimään Mobiilitähteä. Lopulta Medianäppäin löysi hänet.

"Kokoontuminen on tänään. Kerää neljä soturia, sekä kaksi oppilasta. Sen jäl-" Mobiilitähti oli juttelemassa Laturisulan kanssa, ja keskeytti kun huomasi Mediapennun juoksemassa häntä päin.

"Limsaklaani on asettanut Wi-Fi:änsä Wi-Fiklaanin reviirille!" Medianäppäin huudahti. Mobiilitähti katsoi ensin Medianäppäintä, ja sitten Laturisulkaa.

"Medianäppäin," Mobiilitähti aloitti,"Tulet tänä yönä kokoontumiseen,"

"'LUKU 3"'

Kun klaaninvanhimmat, ja pennut olivat syöneet, Moderinäppäin meni kysymään Medianäppäimeltä haluaako hän jakaa mikropizzan.

"Medianäppäin!" Moderinäppäin huusi kun näki Medianäppäimen pikaruokakasan läheisellä kivellä loikoilemassa.

"No?" Medianäppäin kysyi. Moderinäppäin alkoi kävellä pikaruokakasalle,ja vastasi,

"tuu syömään mikropizzaa!". Medianäppäin hyppäsi kiveltä alas ja he alkoivat syömään valmiiksi jaettua mikropizzaa.

"No? Tuletko kokontumiseen?" Medianäppäin kysyi.

"Joo!" Moderinäppäin vastasi. Medianäppäin katsoi toiselle puolelle aukiota pizzapentuun, joka jutteli Mykistyssydämmelle, ja sanoi

"minäkin tulen. Pizzanäppäin olisi ehkä pitänyt tulla mutta hän on kuuro. Alumiininäppäin tulee," Moderinäppäin katsoi Medianäppäimen surullisiin silmiin. Myöhemmin kun he olivat syöneet pizzan, he menivät aukiolle vielä näyttämään toisilleen omia pokémoneja pokémon GO:ssa, ennen lähtöä kokoontumiseen. Laturisulka käveli Mobiilitähden kanssa edessä tässä kissa joukossa. Yhdeessä vaiheessa Moderinäppäin näki, että Alumiininäppäin tuijotti kauempaa Medianäppäintä. Moderinäppäin ei kiinnittänyt huomiota tähän enempää, kun ekaa kertaa kokoontumispaikan. Wi-Fiklaanilaiset istahti täällä on Wi-Fikyltin ympärille, Limsaklaani kerääntyi mäkkärin kyltille jossa luki CocaCola alennus, Nettiklaani kerääntyi: Facebook, Whatsapp, Youtube, snapshat, mucical, ja instagram kyltille, ja, missä mykkä klaani? Kyltti jossa luki mykistä puhelimesi yöksi oli tyhjä! Aukion keskellä oli kyitenkin iso kivi, jonka päälle pääliköt meni. Puhelutähti aloitti,"odotamme mykkä klaania," juuri sillä hetkellä Varjoklaanin päällikkö Valotähti astui sisään," Jaahas! Kokoontuminen alkakoon!" Puhelutähti julisti. Sitten Mobiilitähti aloitti "Meillä on mennyt kaikki hyvin. Paitsi miksi Limsaklaani on pistänyt oman Wi-Fi:nsä MEIDÄN reviirin PUOLELLE?" Pistoketähti joka oli Limsaklaanin päällikkö, katsoi Mobiilitähteä vihaisena. He eivät olleet ikinä tulleet kuulemma toimeen. Sitten Pistoketähti vastasi "Jaahas. Kuulostaa siltä että teillä ei mukama ole mitään hajua virus vyörystä Limsaklaanin Limsa joella? Joka iski partioomme ja yksi soturi on nyt pahasti sairastunut?" Mobiilitähti ja Pistoketähti katsoi toisisiaan vihaisena. Puhelutähti katsoi kahta kiistelevää kiistaa ja jatkoi puhumista "No.. Nettiklaanilla on mennyt hyvin! Pizzoja on ilmestynyt puskista paljon!" Valotähti katsoi puhelu tähteen ja sanoi "Ai! Joo! Mykkäklaanillakin menee kaikki hyvin." Viruskynsi tuli ylemmäs päällikkö kiveä ja sanoi "Pistoketähti. Vannomme, että emme tekisi mitåän virustulvia, ja voimme kyllä poistaa Wi-Finne reviiriltämme, jos me va-" sitten Pistoketähti keskeytti Viruskynnen ja huusi "EN USKO TEIDÄN TYHMIÄ HÖPINÖITÄ!!" Sitten iso salama iski mäkkäri kylttiin sekä täällä on Wi-Fi kyltiin. "Kokoontuminen on ohi!" Huusi pelästynynyt Puhelintähti.

'"LUKU 4"'

Moderinäppäin seurasi Mobiilitähteä ja Viruskynteä leiriin ja leirissä vähän matkaa päällikön huoneelle.

"Tiedän että minun ei pitäisi hyökätä näin aikaisin mutta en saa heitä mielestäni ja he ovat niin.." Mobiilitähti selitti ärsyyntyneesti. Sitten Viruskynsi vastasi nopeasti

"He eivät vaan osaa ymmärtää. Meidän pitää antaa heille opetus! Kunnon hyökkäys kuuluu näin-" Sitten Hampurilaishammas juoksi Moderinäppäimen luo ja käänsi hänen suuntaa.

"No niin on aika mennä nukkumaan! Huomenna opettelemme tietokoneen tilaa, ja vaarallisia sovelluksia! Meneppäs nyt Moderaattorin huoneelle nukkumaan!" Moderinäppäin totteli, ja meni nukkumaan.

Yöllä Moderinäppäin heräsi. Hän ei voinut jättää asiaa tähän! Jos syttyisi sota yhden Wi-Fin takia, se olisi HIIREN AIVOISTA! Hän tarkisti että Hampurilaishammas ei näkisi mitään, mutta Hampurilaishammas ei ollut edes siellä! Moderinäppäin hiipi ulos puhelimensa kanssa, kun kuuli jotain ääntä puskasta. Siellä oli kone! Se pyysi puhelin tunnusta. Moderinäppäin otti riskin ja kirjoitti: Moderi.Näppäin.@gmail.com, ja salasanan. Sitten Moderinäppäimen puhelimeen tuli ilmoitus: ansaitsit 10 hampurilaista! Tässä googlemapsin antama osoite linkki! Sitten Moderinäppäin katsoi konetta jossa luki: seuraavat kymmenen hampurilaista huomenna yöllä! Mahtavaa! Tämä olisi Moderinäppäimen oma salaisuus! Joka yö kymmenen hampurilaista! Sitten hän tajusi. Olen parantaja! En voi metsästää! Moderinäppäin ajatteli surullisena. Sitten hän kuuli ääntä toiselta puolelta aukiota. Se oli Medianäppäin! Moderinäppäin näytti hännällään että hän tulisi tänne. Medianäppäin nyökkäsi ja juoksi toiselle puolelle aukiota missä Moderinäppäin oli.

"Katso," Moderinäppäin kuiskasi ja näytti konetta. Sitten hän näytti puhelintansa, ja kertoi "kone antaa joka yö puhelimelle siainnin, missä on 10 hampurilaista!" Medianäppäin katsoi häntä kirkkain silmin, ja sitten katsoi taakseen

"Äkkiä! Piiloudutaan!" Hän sanoi. Moderinäppäin haisti kissan.. Voi ei! Hampurilaishammas! Hänen pitäisi esittää että olisi tullut vessoilta! Kun Hampurilaishammas oli mennyt ohi, hän kuiskasi Medianäppäimelle

"Hyvää yötä!" Ja hiipi vessoille. Sitten kun Hampurilaishammas oli mennyt moderaattorinhuoneelle, hän käveli takaisin. Hän näki kun Medianäppäin käveli takaisin. Kun Hampurilaishammas näki Moderinäppäimen, hän kysyi jäykästi

"Missä sinä olet ollut!? Moderinäppäin vastasi

"vessoilla," Hampurilaishammas katsoi häntä hetken kunnes sanoi

"Menes nyt nukkumaan."

'"LUKU 5"'

Medianäppäin heräsi seuraavana aamuna. Hänellä oli todella kova nälkä. Hän käveli ulos ja Uskomielen luo.

"Huomenta! Hei... saanko ottaa pikaruokakasasta jotain?" Medianäppäin kysyi. Uskomieli katsoi Medianäppäimeen ja sanoi

"mennään metsästämään." Sitten Medianäppäin katsoi toiselle puolelle aukiota. Hän näki Moderipennun, ja juoksi hänen luokse.

"Anna linkki sinne hampurilaisille" Medianäppäin otti puhelimensa esille, ja avasi whatsapin.

"Selvä" Moderinäppäin vastasi ja alkoi jakamaan linkkiä google mapsista.

"Jaettu!" Moderinäppäin sanoi kun Medianäppäimen puhelimeen tuli linkki. Juuri kun Medianäppäin oli kääntymässä, Moderi pentu juoksi hänen eteen ja sanoi

"Mutta et saa kertoa kenellekkään miten löysit hampurilaiset" Medianäppäin nyökkäsi, ja juoksi Uskomielen luo, joka oli juttelemassa Hashtaghännälle.

"Heippa Medianäppäin! Olen Häshtäghäntä! Enternäppäimen mestari!" Hashtaghäntä selitti.

"Mennään metsästämään kaikki!" Medianäppäin ehdotti. Uskomieli ja Hashtaghäntä katsoi toisiansa, kunnes nyökkäsi. He kävelivät ulos leiristä puhelimet mukanaan. Sitten Medianäppöin katsaisi puhelintaan. Vielä viruskiville, siitä eteenpäin.. ja valkoisen kiven juuressa! Vaan Hackerklaani tietää mistä se kone tuli!

"Hetkonen! Haistan jotain!" Medianäppäin esitti

"Seuratkaa!" Uskomieli nyökkäsi yllättyneenä ja nyökkäsi. Kun he olivat perillä, ja Medianäppäin näki valkoisen kiven, hän oikeasti haistoi ne! Sitten hän näki!

"10 HAMPURILAISTA!" Medianäppäin huusi ilosta. Uskomieli katsoi häntä niinkuin olisi nähnyt elävän kuoleman viruksen ja sanoi

"Mahtavaa! Nyt minun pitää vain opettaa kuinka metsästetään!" Uskomieli nyökkäsi Hashtaghännälle, joka hiipi hampurilaisten toiselle sivulle, ja Uskomieli sitten toiselle. Sitten Uskomieli selitti

"Selvä. Kun sanon hep, yrität peittää niin monta hampurilais pakettia kun voit. Se estää ihanan tuoksun karkaamisen kolme, kaksi, yksi, HEP!" Kaikki hyppäsi hampurilais kasan päälle. Medianäppäin peitti niin monta kuin pystyi.

"Hyvin tehty!" Uskomieli huudahti. Hashtaghäntä katsoi Medianäppäimeen ylpeänä, sitten hän katsoi metsään ja sanoi

"No se oli nopeaa! Mutta viedäänkö nämä jo leiriin, vai?" Uskomieli katsoi Hashtaghäntään ja sanoi

"Viedään vaan" Medianäppäin nyökkäsi,otti kolme hampurilaista ja lähti menemään.

Kun aurinko oli taivaalla, pennut ja klaaninvanhimmat olivat syöneet, Medianäppäin haki Moderinäppäimen ja Pizzanäppäimen syömään. Moderinäppäin avasi hampurilais laatikon ja katsoi sitä. Medianäppäin avasi myös ja sanoi

"Juustohampurilainen!" Pizzanäppäin vain ihmetteli ja katsoi kasaa jossa oli viisi pakettia hampurilaisia. Medianäppäin ja Moderinäppäin katsoi toisiaan ja sitten alkoi syömään.

Auringon laskiessa Moderinäppäin juoksi Medianäppäimen luokse ja kysyi

"Miksi muutes olit yöllä hereillä?" Medianäppäin katsoi Moderinäppäintä ja vastasi

"No... yöllä puhelimeni värisi, ja sain whatsapp viestin. Se oli tuntemattomalta kissalta. Viestissä luki että varo... vaara on lähempänä kuin luulet. Kissasta ei ollut kuvaa, vaan siinä oli tähti," Moderinäppäin tuijotti hämmentyneenä Medianäppäintä. Sanoinko jotain väärin? Medianäppäin ihmetteli.

"Ei mitään. Mun pitää mennä. Öi- Ai niin ja haen taas tänä yönä siitä koneesta daily rewardin," Moderinäppäin sanoi ja juoksi moderinhuoneelle.

'"LUKU 6"

Moderinäppäin valvoi illalla kunnes tuli yö. Hän oli esittänyt nukkuvaa, koska Hampurilaishammas nukkui huoneessa sinä yönä. Hän alkoi hiipimään moderaattorinhuoneelta ulos. Kun hän löysi puskan jossa kone oli, hän kirjoittti taas sähköpostiosoitteensa ja salasanansa, hän alkoi kuulemaan ääniä leirin suuaukolta.

"HYÖKÄTKÄÄ" kuului ja sitten joukko Limsaklaanilaisia juoksi sisään. Moderinäppäin katsoi kauhuissaan kun puolet sotureista juoksi sotureiden huoneelle. Sitten Moderinäppäimen piti toimia. Hän juoksi Päällikön huoneelle ja huusi

"LEIRIIN HYÖKÄTÄÄN!!"

Sitten Moderinäppäin juoksi oppilaidenhuoneelle. Kaikki oli hereillä.

"Leiriin on hyökätty" Moderinäppäin sanoi. Medianäppäin ja Pizzanäppäin katsoi toisiinsa ja sitten Medianäppäin sanoi "Emme osaa tapella" "Minä ja Enternäppäin osataan mutta... Missä Enternäppäin on?" Alumiininäppäin kysyi ja vältteli Medianäppäimen katsetta. "Etsitään hänet" Moderinäppäin sanoi ja juoksi ulos. -- jatkuu ---