FANDOM

Säännöt

Soturikissat fani wikissä vain mielikuvitus on rajana, mutta silti kannattaa muistaa pari asiaa:

  1. Älä sotke tai kopio toisten käyttäjien asioita.
  2. Ethän muokkaa toisten tarinoita/hahmoja ilman lupaa. 
  3. Älä kiroile tai kiusaa toisia.
  4. Käyttäydy asianmukaisesti ja mukavasti toisille käyttäjille.
  5. Älä käytä toisten kuvia ilman lupaa.
  6. Älä mainosta kommenteissa tai lähetä mainosviestejä käyttäjille. Jos haluat mainostaa, mene foorumille.

Sivuille kommentointi

  • Tarinoiden sivuille voit kirjoittaa krittiikkiä (kunhan se ei loukkaa ketään) ja kehuja. Myös ideoita saa antaa.
  • Kommentoinissa koskee myös samat säännöt jotka mainittiin aiemmin tässä sivussa.
  • Ethän spämmi sivuille kommentteja.

Ohjeet, apu ja vinkit

Mitä varten tämä wiki on?

Tämä wiki on tarkoitettu Soturikissat-sarjan faneille, jossa he voivat lukea ja kirjoittaa tarinoitaan hahmojen seikkailuista ja elämästä sekä päästää mielikuvituksensa valloilleen. Wikin on tarkoitus myös toimia harjoituksena kirjoittamiselle sekä viihteenä vapaa-ajalle.

Mitä voin kirjoittaa sivulle?

  • Jos haluat luoda uuden sivua, sen saat tehdä ilman lupaa. Sivulla voi mieluiten kertoa tarinaa hahmoistaan, kirjoittaa omasta hahmosta tai vaikkapa klaanista.

Miten kirjoitan tarinan?

  • Se on yksinkertaista. Luot uuden sivun ja kirjoitat tarinasi nimen. Jos tarinan nimi on yksinkertainen (esim. Kohtalo, Pahuuden polku), kannattaa lisätä sen perään sulkeisiin käyttäjänimesi jotta tarinat on helppo erottaa toisistaan.
  • Kun olet luonut sivun, voit ruveta lisäämään tekstiä, kuvailu tarinaan, hahmoluettelon ja vaikkapa "kansikuvan".
  • Kun olet valmis, lisää sivu luokkaan "Tarinat".
  • Ethän luo tyhjää ja tynkää sivua johon et aio tehdä muokkauksia pitkään aikaan. Jos näin käy, tarinasi saatetaan poistaa.
  • Luothan myös tarinan, joka liittyy Soturikissat-sarjaan. Jos et tiedä kyseisestä sarjasta sinun olisi hyvä lähteä. Tämä ei ole yleinen wiki muiden fandomien tarinoille.

Minkälaisia tarinoita voin kirjoittaa?

  • Hahmoista tarinoita jotka ovat Soturikissat-sarjasta.
  • Omista Soturikissat-hahmoista tarinoita.
  • Fanifiktioita
  • Mitä jos...-tarinoita eli tapahtuma jos jotain olisi mennyt toisin kirjassa.
  • Runoja
  • Huumorifanifiktioita (tarina jossa ei olla vakavia, tarkoitettu huumoriksi)

Tarvitsen apua seremonian kirjoittamisessa!

Jos tarinassasi esim. pennusta tehdä oppilas ja haluat että tarinassasi on seremonia, löydät täältä apua:

Haluaisin tietää mitä yrttejä parantajat käyttävät kirjoissa.

Tässä kätevä linkki:

Minkälaisia tarinoita en saa kirjoittaa?

  • Loukkaavia tarinoita/fiktioita (esim. toisesta ihmisestä pahaa puhuminen)
  • Tarinoita jotka eivät liity millään tavalla Soturikissat-sarjaan
  • Tarinoita joissa puhutaan sopimattomasta sisällöstä (kiroilusta, seksuaalinen sisältö jne.). Jos haluat lisätä tarinaan jotain kiroamista, käytä kirjoissa käytettyjä "kirosanoja" (hiirenpapanat, ketunläjä, hiirenaivo jne.).

Haluan luoda hahmolleni sivun, mutta en tiedä sille hyvää nimeä!

Näiden generaattorien avulla voit saada aikaan hyviä nimiä kissahahmoillesi

Klaanikissat:

Kuohuvan Veden Heimon jäsenille:

Miten voin ladata kuvan hahmostani?

  • Se on yksinkertaista ja sen voi tehdä monella tapaa. Joko muokkaat sivua ja painat oikealla puolella olevaa "Kuva" neliötä ja sieltä voit valita tiedostoistasi haluamasi kuvan. Voit myös mennä "Uudet kuvat" sivun kohdalle ja painat "Lisää kuva" nappia.'

Minkälaisia kuvia/tiedostoja en saa ladata?

  • Et saa ladata kuvia/tiedostoja joissa on:
    • Raakaa sisältöä. Verta voi näkyä kuvissa vähän mutta pidäthän ne vähäisinä sillä emme voi tietää miten herkkiä jotkin henkilöt voivat olla.
    • Seksuaalista sisältöä. Oikeasti, täällä voi olla nuorempia katsojia eikä ole muutenkaan sopiva aihepiiri tuollaiselle.
    • Ihmisten rasismiin liittyviä kuvia. Tämä paikka ei ole oikea paikka sen levittämiselle tai keskustelulle. 
    • Esiintyy selvästi jonkun henkilön kasvot ilman tämän lupaa.
    • Jos yllämainittuja sääntöjä rikootaan, seurauksena on esto.
  • Ethän lataa kuvia joita et aio käyttää.
  • Ethän lataa jotakin kuvaa jonka voit löytää jo nyt tiedostoista.

Haluan poistaa sivun

  • Jos haluat poistaa jonkun sivun jonka loit etkä halua sen olevan tässä wikiassa enää, lisää se luokkaan "Poistettavat sivut". Muista kuitenkin ettet merkkaa muiden luomuksia tähän luokkaan.
  • Admin tulee poistamaan sivun kun ehtii.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki