FANDOM

Pajutassun lupaus kertoo Pajutassusta.

Hahmolista

Suoklaani

Päällikkö:

Lakkatähti: Raidallinen oranssi naaras, jolla on valkoiset tassut ja ruskeat silmät; Pajutassun mestari.

Varapäällikkö:

Lumpeenkukka: Harmaa juovikas naaras.

Parantaja:

Mähkäviiksi: Ruskeanpunainen kolli.

Soturit:

Tyrnipiikki: Oranssi kolli, jolla on takkuinen turkki; Lakkatähden veli ja Puolukkatassun mestari.

Oppilaat:

Pajutassu: Vaaleaharmaa kolli, jolla on tummempia täpliä.

Puolukkatassu: Tummanpunainen naaras.

Kuningattaret:

Klaaninvanhimmat:

Muut hahmot

Simo: Vaaleanruskea kolli, jolla on tummempia juovia kasvoissa; Kotikisu.

Hiutale: Pieni valkoinen kotikisu naaras.

Tipsu:  Pörröinen suklaanruskea kotikisu kolli.

Vinku: Äänekäs musta erakko kolli.

Tarina

Alkuteksti

Pajutassu heräsi, kun hän kuuli veden lorinaa. Sitten hän huomasi että, Lakkatähti oli herännyt jo. Myös Tyrnipiikki oli herännyt. Kohta rupesi kuulumaan pienten pentujen vikinää pentutarhassa. Kun Pajutassu lähti tutkimaan leiriä ja huomasi jonkun epäilyttävän kissan reilin lähellä. Pajutassu ei ollut varma oliko se kissa luopio, kotikisu vai jokin soturi. Pian kuitenkin Pajutassu ilmoitti Lakkatähdelle että oli nähnyt jonkun epäillyttävän kissan leirillä.

Luku 1

Kun oppilaat, soturit, parantajat ja kaikki muut olivat heränneet niin, alettiin taas metsästämään Suoklaanin leirillä. Pajutassu ja kaksi muuta kissaa tutkivat reviiriä tarkemmin ja huomaavat kotikisun. He huomasit että kotikisu oli leirin lähellä metsästämässä jostain syystä. Joten Pajutassu kertoi Lakkatähdelle että reviillillä on kotikisu. Lakkatähti oli kertonut heille silloin, että heille tulisi "erikoinen vieras". Mitä sekin tarkoittaisi?

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki