FANDOM

(Sinitähden näkökulmasta)

Osa 1

Virtaava vesi heittää minua päin kiviä.Huudan kivusta,mutta yritän samalla huutaa apua vaikka tiedän ettei kukaan kuule. Räpiköin tassuillani vettä mutta kauhova vesi hallitsee minua rajuin ottein. Vesi pyörittää minua sekä saa veden alle minut.Happeni alkaa loppua vähitellen onneksi pääsen pinnalle ennen kun meneten tajuni. Nään ison kiven vedessä ja lähestyn sitä nopeasti. Kauhistun ja yritän polkea tassuillani vaikka kuinka kovaa,muttei mikään auta...Onko tämä loppuni? mietin. Tömähdän pain kiveä kylki edellä.Rääyn kivusta ja huomaan virtaavassa vedessä punaista ainetta;verta. Otan kivestä kiinni niin että jään siihen ja kauhova vesi huutaa allani. Sitten huomaan kaukaisuudessa jotain liekinväistä.Huokaisen helpotuksesta kun Tulitähti lähestyy minua nopealla vauhdilla.Mutta sitten tajuan,Tulitähden vesi vetää ohitseni. "Tulitähti!" Huudan epätoivossa. Nään kun Tulitähti vajoaa veden alle ja en nää kollia enää.Järkytyn ja harmistun samaan aikaan eikä minulla ole enää voimia. Tähtiklaani auta! Pyydän.

ps.Tää jatkuu siis vielä. Olisi kiva saada kommentteihin mielipiteitä:)