FANDOM

Kuutähden salaisuus; Luku9
Kuupentu ja Pilvipentu istuivat pentutarhassa arestissa. Pilvipentu näytti surkealta. Kuupentu puolestaan menee katsomaan Kirjoturkin voimistuneita pentuja, jotka heräilevät uniltaan. Tai oikeastaan vain Vadelmapentu. Muut pennut ovat jossain. Kuupentu katsoo ympärilleen.
"Seuratkaa Ohdaketähteä!" Ohdakepentu huutaa ja kompastelee pentujoukon etunenässä kohti Kuupentua. Hänen vanavedessään tulevat Tähtipentu, Huurrepentu ja Lainepentu. Lainepennun häntä luiskahtaa käpälän alle ja pieni pentu kaatuu kuonolleen. Lainepentu hoipertelee emobsa luo. "Apua, emo!" Lainepentu kiljuu.
"Minä kuolen!" hän huutaa ja osoittaa naarmua kuonossaan. "Et sinä kuole", Kirjoturkki lohduttaa pakokauhun valtaan joutunutta pentuaan.
"Se on vain pieni naarmu", hän naukuu ja kietaisee Lainepennun ja Vadelmapennun häntänsä taakse. Kuupentu kehrää huvittuneena ja katsoo pentu laumaa. He hyökkäävät. Ohdakepentu hyppää Kuupennun niskaan ja kiipeää hänen päähänsä. Kuupentu pyörii ympäri pesää villiintynyt pentu päässään ja kieputtaa päätään ympäriinsä. Pilvipentu vilkaisee Kuupentua ja alkaa hihittämään. Tähtipentu, Vadelmapentu, Huurrepentu ja jopa Lainepentu, jonka piti olla kuollut alkoivat nauramaan. Pennut kiemurtelivat lattialla ja Kuupentu kaatuu maahan. Ohdakepentu loikkaa voitonriemuisena hänen selkäänsä.
"Minä olen nyt Myrskyklaanin päällikkö!"