FANDOM

Kuutähden salaisuus; Luku7
"Tule", Kuupentu tökkää kuonollaan sisarensa lapaa.
"Kukaan ei saa tietää, että me olemme täällä", hän selittää ja hiipii jonon etunenässä pentutarhan taakse, tarpeidenteko-paikalle ja tunkeutuu repimästään aukosta sisään. On yhä aamuyö. Muut nukkuvat. Pilvipentu tupsahtaa pesään. Kuupentu ja Pilvipentu korjaavat pikaisesti aukon ja asettuvat nukkumaan vierekkän. He nukahtavat nopeasti ja Kuupentu alkaa taas nähdä unia.
"Haloo!?" Kuupentu huutaa. "Tähtikissaa!!" Jossain rasahtaa oksa poikki. *NAPS!* Tuntuu kuin tähtien valo olisi heikentynyt. Mutta sieltä se tähtikissa nyt tuleekin.
"Mitä asiaa?" tämä huutaa. Kuupentu suoristautuu. "Kerro minullee lisää siitä voimasta ja salaisuuksista ja-" Tähtikissa napauttaa hännän Kuupennun suun etene.
"Maailma on täynnä ihmeitä", hän aloittaa. "Se jatkuu kauas, aina silmäsi; Niiden molempien kantamattomiin. Kauas reviirin, kaikkien klaanien reviirien taakse. Ja se salaisuus-" Tähtikissa alkaa haalistua ja hymyilee vielä: "sinä saat vielä kuulla sen."
"Miuh!" Kuupentu vaikertaa: "Miuamuoamouaaa..." hän ulvoo ja kiemurtelee pedissään. "Älä! Mououououmenemauimiuoanpoiiiiis...!" hän aukaisee silmät ja nousee istumaan. "Taas outo uni", hän mutisee itsekseen ja nuolaisee rintaansa pari kertaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki