FANDOM

Kuutähden salaisuus: Luku6
"Tule, Pilvipentu!" Kuupentu kuiskaa ja sukeltaa aukosta, joka on pentutarhan seinässä. Pilvipentu koikkelehtii ja änkäytyy karhunvatukkaseinän läpi.
"Tulen tietenkin!" Pilvipentu änkyttää. Hän ahtautuu seinän läpi. Kuupentu katsoo Pilvipentua. "Mennään", hän naukuu. Onko tämä viisasta? Kuupentu ajattelee, mutta menee silti siskonsa perään. Pilvipentu kävelee eteenpäin päättäväisesti ja Kuupentu seuraa. "Katso!" Pilvipentu huudahtaa ja osoittaa hännällään luolaa, joka avautuu edessä. "Mennään!" Kuupentu huutaa ja juoksee luolalle. Pilvipentu seuraa.
"Aaah..." Kuupentu mumisee ja kääriytyy Pilvipennun kylkeen. Häntä väsyttää.
Onpa lämmintä! Hän ajattelee ja sulkee silmänsä. Vain hetkeksi. Sitten hän nukahtaa.
*Äääh!* Kuupentu avaa silmänsä. Hän on jälleen samassa unipaikassaan. Hohtavaa kissaa ei kuitenkaan näy. Hohtava kissa on poissa. "Halloo!" Kuupentu kailottaa.
*Räväyttää silmät auki.* Pilvipentu tökkii kylkeeen. "Tule", hän tärisee. "pian on aamu." Kuupentu nousee ja venyttelee. Hän haukottelee ja vastaa hyristen:
"Joo, mennään äkkiä, olen ihan kankea!" Pilvipentu katsoo häntä veikeästi ja lähtee johtamaan häntä leirille. Kuupentu kiusaa pilke silmässä:
"Oletko varma, että tämä on oikea suunta? Minusta tuossa piti olla kivi ja tuossa-", Kuupentu katsoo siskoaan. "tuossa oli ontto puu." Pilvipentu hymyilee ja viittaa Myrskyklaanin leirin seinämiä, isoa kiveä ja onttoa puuta, joka kaartuu heidän ylleen.
"Ollaan kotona!"

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki