FANDOM

Kuutähden salaisuus, Luku4:
Kuupentu haistelee uusia pentuja. Ne ovat pieniä, lähes karvattomia ja niiden silmät ovat ummessa. Kuupentu katsoo mustaa naarasta, jolla on tähti korvassaan ja miettii, miksi hänellä ei ole erikois-merkkiä. Pettynyt, mutta myös joten kuten ilahtunut Kuupentu raahustaa emonsa jalkoihin. "Miksi minulla ei ole erikois-merkkiä?" hän kysyy.
"Onhan sinulla, pikkuiseni", emo vastaa lempeästi. "Katso tuota tassuasi", hän maukuu ja osoittaa Kuupennun vasenta etutassua. Kuupentu tutkii tassuaan ja pian hän ymmärtää, että siinä oleva ohut raita, onkin hieman kaartunut, kuin kuunsippi ikään. Kuupentu hämmästelee merkkiään ja sen merkitystä jaa hän ymmärtää myös, että kaikilla ei ole erikois-merkkejä. Minä olenkin onnekas! Hän ajattelee ja nuolaisee kuunsirppi-tassuaan vielä kerran.
"Leikitäänkö?" hän kysyy Pilvipennulta ja heittäytyy tämän selkään.
"Tuhituhi", vastaa Pilvipentu. "Ssssshhhaaaaatttttsssshhh!" hän aivastaa. Aivastuksessa Pilvipennun takapää pomppaa hetkeksi ilmaan. Kuupentu alkaa hihittää. Emokin hihittää.
"Hehheh", Kuupentu virnistää ja koittaa olla nauramatta. Pian pesän lattialla makaa kaksi kiemurtelevaa, hihittelevää pentua. Kuupentu ja Pilvipentu kiemurtelevat lattialla. Kuupentu nousee: "Minä olenkin nyt iso märy ja minä syön sinut!" hän karjuu ja loikkaa Pilvipennun selkään. Pilvipentu tekee nopean väistöliikkeen, mutta Kuupentu ei luovuta: Hän kaataa kikattavan Pilvipennun ottamalla tältä jalat alta. "Kuupentu ei osaa puhua! Se on mäyrä, eikä mikään märy!" Pilvipentu julistaa. "Tuosta sinä saat vielä maksaa!" Kuupentu huutaa ja painaa Pilvipentua maahan. "Nyt minä sinut voitan!" Kuupetu ja Pilvipentu kierivät toistensa kimpussa.
"Minä olenkin Leijonaklaanin päällikkö!" Pilvipentu huutaa ja painaa siskonsa alleen. "Stop tykkänään!" huutaa emo kesken leikkimme. "Nyt saatte mennnä ulos!"

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki